Betalen
Betalen in de webshop van Bloem in je thee kan via iDEAL, overboeking IBAN, KBC/CBC paymant en Bancontact. Hieronder volgt een korte uitleg over de net genoemde betaalmethoden.
iDEAL: iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken. Als je kunt internetbankieren, dan kun je ook gebruik maken van iDEAL. Met iDEAL betaal je veilig en gemakkelijk je online aankopen en je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank. iDEAL lijkt hiermee op een pin-betaling.
Riverty: Met Riverty (voorheen bekend als Afterpay) kan je achteraf betalen binnen 14 dagen.
Overboeking IBAN: Vooraf overmaken. Nadat je de bestelling hebt gedaan en voor deze betaaloptie hebt gekozen, kun je het te betalen bedrag overmaken naar NL18 KNAB 0775 2090 31 t.a.v. Bloem in je thee. Vermeldt dan als omschrijving het bestelnummer dat je van ons hebt ontvangen in de orderbevestiging. Je bestelling wordt verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Bancontact: voor iedereen met een Belgische bankrekening! Betaal met de app of met de kaartlezer.
KBC/CBC paymant: voor iedereen met een Belgische bankrekening. Betaal eenvoudig online.
Verzenden
Het streven is om jouw bestelling binnen twee werkdagen te verzenden, 95% van de bestellingen wordt al dezelfde dag verzonden. Heb je bij betalen voor ´Vooraf overmaken´ gekozen, dan wordt je bestelling verzonden zodra het te betalen bedrag op onze rekening staat. Verzenden gebeurt met PostNL. De vervoerder probeert altijd eerst het pakket bij je thuis af te leveren (tenzij je tijdens het afrekenen hebt gekozen voor 'verstuur naar een afhaalpunt'), hierna zal je pakketje alsnog naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de vervoerder worden gebracht als het niet door de brievenbus past.
Nadat je hebt gekozen voor 'verstuur naar een afhaalpunt', kun je zelf een afhaalpunt van PostNL kiezen. Dit kan niet meer gewijzigd worden nadat je je keuze hebt bevestigd.
Je factuur ontvang je alleen digitaal, op het mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Hierdoor kun je ook gelijk de bestelling aan iemand anders sturen, bijvoorbeeld als cadeau!
Verzending is op dit moment alleen mogelijk naar geselecteerde landen. Wil je het naar een ander land laten sturen? Aarzel niet en neem contact op met ons, we kunnen je dan een passende oplossing bieden.
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen €4,50 binnen Nederland en dit wordt altijd vermeld tijdens het bestelproces. Woon je in België, Duitsland, Spanje? Dan betaal je €9,50. Je krijgt na het verzenden altijd een track&trace-code gemaild.
Afhalen
Bloem in je thee is gevestigd in Zuid-Scharwoude. Daarom bieden wij jou de service om je pakketje af te halen en geen verzendkosten te betalen. Kies hiervoor in je winkelwagen voor 'Ophalen in Zuid-Scharwoude'.
Na je bestelling zullen wij via de mail contact met je opnemen om een datum en tijd af te spreken. Afhalen kan op Buttersgroet 14 in Zuid-Scharwoude.
Retourneren
Wij doen erg ons best om jou de beste kwaliteit, winkel- en uitpakervaring te bieden. Mocht er toch een product niet naar wens zijn, dan mag je het betreffende product binnen 14 dagen (wettelijk herroepingsrecht) na ontvangst retour sturen. Het product moet in de originele verpakking zitten en mag niet zijn opengemaakt. Het product mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn. Mocht je toch een product retour sturen dat niet aan deze eisen voldoet, dan kunnen wij je het aankoopbedrag helaas niet terug storten.
Je krijgt het volledige bedrag teruggestort, inclusief de verzendkosten om je bestelling bij jou thuis te krijgen. Retourkosten en andere gemaakte kosten voor het terugsturen zijn voor de koper. Wil je je product retourneren? Vul dat dit formulier in, er zal dan binnen twee werkdagen contact met je worden opgenomen waarin aangegeven wordt wat de vervolgstappen zijn.
Ga naar > Contactformulier retourneren